نامه ، نامه ، نامه :) 

جیجی  

میدونی سراب چیه ؟ 

یه توهم ساخته میشه توی ذهن چون فرد بهش نیاز داره ...

ولی وقتی میره سمتش و میخواد لمسش کنه از بین میره. 

هر دفعه این اتفاق میوفته و هر دفعه وسوسه کننده تر و جذاب تر به سراغت میاد . چی ؟ 

اون که اصلا وجود نداره ! ولی فرد هر دفعه با خودش میگه این دفعه دیگه واقعیه ...

ولی هیچ وقت هیچ چیزی گیرش نمیاد. 


سوهیون 

هر وقت میخوام برات بنوسم ، دستم خشک میشه ، جوهر خودکار تموم میشه و همه ی افکارم پر میکشن.

هیچ وقت نمیتونم واقعا بهت بگم که چه حسی دارم و تو چه فردی هستی برام و مشکلاتم چیه.

ولی جدا از این ها 

نمیخوام از بودنت تشکر کنم یا کارهایی که کردی 

چون این کارها رو زیاد کردم ...حس میکنم بهت زمانی ندادم ، همیشه فرمونو خودم گرفتم...

ولی این دفعه ، فرمون و کنترل دست توعه. 


جینهو 

ایندفعه بار صدمیه که میخوام برات یه متن بنویسم.

ولی این دفعه چیزی به ذهنم نمیرسه.

زیباییت ، حرفات ، جیغات ، دلداریات ، منطقی بودنات ، بچه بازیات ، عشقت به یکی که اسم نمیبرم(=-=) ، کارهای یهوییت ، 

همشون اون تویی رو تشکیل میدن که هر قسمتش یه ارامش خاصی برام داره ، هر قسمتش باعث میشه بیشتر و بیشتر دوستت داشته باشم و تا وقتی که قلبم یاری میکنه بهت عشق بورزم و هر ثانیه به خودم یاداوری کنم : این فرشته همونی بود که وقتی تنها بودی دستتو گرفتو بلندت کرد و کلی خندوندت و حالتو بهتر کرد ...

به جینهو عادت ندارم ،،، پس همون سینیوریتا مرلین من ، 

دوست دارم :))) 


تاتا

هی گرل ! 

تی تی اونی ، الان که میخوام برات چیزی بنویسم حس میکنم خیلی چیزا دارم که بهت نگفتم :)

حس میکنم برای جبران کارایی که کردی قدمی برنداشتم 

و این یکم ناراحتم میکنه 

و از اون بدتر ، من کاری کردم که تو به خودت حس بدی داشته باشی ، باهام راجع بهش حرف زدی و من چند بار تو ور مقصر دونستم و فقط خودمو سرزنش میکنم که چرا برای یه بارم که شده برات دوست خوبی نبودم.

با اینکه تو برام بهترین بودی هانی بی.


انا 

با اینکه ازت شناخت زیادی ندارم ، ولی مهربونی بیش از حدتو حس میکنم :))) 

وایب سافت و خیلی کیوتی داری که میخوام بخورمششش T-T* 


ترنم

هی بانوی والامقااام :) 

نمیدونی که چقدر ارادت دارم خدمت شومااا و بستگانتون ...

-بسه ... خوری-

اره میخواستم بگم که من برعکس چیزی که نشون میدی 

تو رو یه گوگولی مگولی کیوت خوردنی صورتی ژیپولی پگولی کوچولو میبینم :))))


+اند...دان ! 

++ اگه دقت کرده باشید عکسایی که گذاشتم وایبیه که از تون میگیرم یا کلا اینطوری میگیرمتون :))

+++ جوابای نامه رو بدید ..ولی معذب میشم....

++++ عکسا چه بی کیفیت شدههه ؟؟؟؟